Gratis: een maatje minder in 4 min

Dé nieuwe methode van Personal Training

Met resultaatgarantie: jouw fit, strak & gezond lichaam!

Jan's Fit Body Methode

Resultaat, daar gaan we samen voor...

De Fit Body Methode is de perfecte leidraad naar een fit, strak en gezond lichaam. Ideaal voor mensen met weinig tijd.

De methode berust op 3 fundamentele pijlers:

1. Korte en efficiënte High Intensity Interval Trainingen (HIIT).

2. Doorgedreven voedingsadvies.

3. Een intensieve individuele opvolging.

Fit Body Stappenplan

Fit Body Training - Start Plan

STAP 1: FIT BODY START PLAN

Je krijgt jouw persoonlijk stappenplan om efficiënt te trainen en gezond te eten. Online & offline coaching inbegrepen. Er zijn twee manieren om te STARTEN:

Fit Body Training - Keep Going Plan

STAP 2: FIT BODY KEEP GOING PLAN

PROFICIAT! Je hebt de Fit Body Methode onder de knie. Je kan nu overschakelen naar de volgende stap in jouw verhaal naar een fitter, strakker en gezonder lichaam zodat je RESULTAAT continu gegarandeerd blijft.

Fit Body Training, blijvend resultaat

Bewezen succesformule!

2 kledingmaten verschil in 6 weken tijd

Na 6 weken Fit Body Training voel ik me slanker en sterker. Ik ben gemotiveerd om verder te doen met de Fit Body Methode.

In zes weken tijd:
- 4,5 kg ben afgevallen
- 6 cm minder buikomtrek
- twee maten verschil in kledij
- stevige billen, armen en buik!

Rein De Neve, 43 jaar

Jan Bossu, niet zomaar een personal trainer!

"Een personal trainer coacht verschillende en uiteenlopende klantenprofielen. Ik daarentegen coach met maar één doel: jou begeleiden naar een fit, strak & gezond lichaam!"

Welkom bij de Fit Body Community

Wij geloven dat iedereen de kracht heeft om een fit lichaam te realiseren. Het enige wat jij nodig hebt is de juiste tools en kennis om aan de slag te gaan.

website-voeding

PERSOONLIJK VOEDINGSPLAN

Weet je precies wat je moet eten om je doel te bereiken?

Dit is geen standaard receptenboek, maar een voedingsplan dat is afgestemd op jouw lichaam en leefstijl.

fit body app

FIT BODY APP

Voedingsschema's, fitnessschema's en een uitgebreide oefeningenbibliotheek om direct mee aan de slag te gaan

landingspagina2

28' HIIT WORKOUTS

De Workouts zijn gebasseerd op “High Intensity Interval Training” (HIIT). Dit houdt in dat de workouts een stuk intensiever zijn dan normale cardio workouts, maar daarom ook van véél kortere duur (je bent 2x zo snel klaar).

Een volledige workout in de helft van de tijd.

"Een aantal interessante feiten op een rij over HIIT workouts van hoge intensiteit:

  • De naverbranding van een HIIT training is velen malen hoger is dan een training op lage intensiteit. Na een aantal dagen is er in totaal meer vet verband met de HIIT methode in vergelijking met de langdurige cardio sessies
  • Een HIIT training zorgt voor een verhoogde verbranding van de vetcellen
  • Ook activeert een HIIT-training beide soorten spierweefsels: Type 1 en type 2 spierweefsel. Hiermee train je tegelijk je uithoudingsvermogen en kracht."
afterburn_effect_diagram

PERSONAL COACHING

Alle hulp die jij nodig hebt om je doel te halen

Je hebt een druk leven en je hebt niet de tijd om veel tijd te spenderen in de fitness. Je hebt wel wat anders te doen. Dus elke dag 1-2 uur trainen? Voor veel mensen… gaat dat simpelweg NOOIT werken. Je hebt te weinig tijd. En vaak komt het ook gewoon niet uit met jouw planning.

De Fit Body Workouts bieden je een volledige WORKOUT in slechts 28 min en dit 2 à 3 keer per week, waarmee je meer vet verbrandt dan bij langdurige cardio sessies, terwijl je ook je uithoudingsvermogen en kracht verbetert.

Motivatie kan soms moeilijk te vinden zijn. Je staat er echter niet alleen voor. Je Personal Coach helpt je om te blijven volhouden, de oefeningen correct uit te voeren en staat klaar om jou te helpen bij problemen en vragen.

coach j

Jan Bossu

GRATIS TESTWEEK

Kom zelf de FIT BODY METHODE ervaren. Maak een afspraak met Jan voor een GRATIS TESTWEEK.